Message Boards Message Boards
Combination View Flat View Tree View
Threads [ Previous | Next ]
PAKKO LAIHTUA NOPEASTI
PAKKO LAIHTUA NOPEASTI
4/6/10 6:56 PM
TÄNÄ AAMUNA KATSOIN PEILIIN PUKIESSA FARKKUJA PÄÄLLE JA KYLLÄ VAIN, MINÄ TÄYSJÄRKINEN (kai, edellisistä wirallisista terveen papereista on aikaa...)
TÄYSJÄRKINEN SELVÄPÄINEN TÄYSIN VALVEILLA OLEVA AIKUINEN TAKKU OIKEASTI vietin pari sekuntia yrittäien epätoivoisesti uskotella itselleni että peili valehtelee.. että se on kupristunut kuin finlandia-talon laatat takavuosina.
KESKIKROPPANI ON MUODOTON LÄSKI MÖYKKY!! INHOTTAVAA!½! !IIIIIIIIIIKKK""!! juuri tästä täit varoittivat 20+ vuotiaana kun selitin että en lihoo vaikka massäisin kuinka ja ne sanoi että ootas kun olet 30...

olen vähän yli kuukauden syönyt teidän veronmaxajien rahalla sikana ja lihonut (vankimielisairaalassa pedofiliasta) , peili ei valehtele, vyö ei valehtele! nilkatkin paxuuntuneet niin ettei farkut meinaa jalasta lähteä!

NYT alkaa hetipaikalla niin nopea läskinpoltto kuin mahdollista!! shoppailin tänään kahteen aikaan ihme tököttejä ja apteekista jotain l-karnosiinia tai jotain sisältävää rasvanpolttojuomaa ja sit kaikkee vähärasvaista ja sokerista ruokaa .

Käytössäni on sellainen rääkkikone, missä rimpuilaan sauvoissa ja polkimissa.

Kestän sitä 45 sekuntia .

Pystyn juoxemaan noin 200 metriä max ennen hidastusta kävelyyn.
Cooper testi ... no ainakin yli tuhat ! :H svarmaan nyt saisin jotain 1300-1600

olen 32veeeee (en 40-50 niinkuin kaikki sanoo kuvan perusteella ><'' !!!) ja 201cm ja ~102 kg.

Nyt alko tehohoikennus. Tiedän kyllä etten paina niin hirveästi pituuteen verrattuna, MUTTA se paino on *PAHA koska sei tule lihaxista vaan läskistä! ei väliä vaikkei lihaxet kasvaiskaan kuntokuurin alussa , kunhan painon saa tippumaan niin KÄYTÄNNÖSSÄ sekin tekee minusta vahvemman kun kuollut paino eli LÄSKI lähtee!

Mikä avuXi...??!! rasva imu? kuka tulee imemään? Neuvojaaaaaaaa (no emmä oo oikeesti vankilassa pedofiliasta, vaikka joidenkin mielestä pitäis, kysykään vaikka pedo-galleriassa eli irc-galtsussa Neoncat ilta!!! :H (se tuntee mut nimellä victorious)