Message Boards Message Boards
Combination View Flat View Tree View
Threads [ Previous | Next ]
YLLÄPITO HUOMIO!
toggle
YLLÄPITO HUOMIO!
12/30/08 10:58 AM
Poistakaa mun toiset tunnukset täältä! Ne on: cyborgduke,xenomorph,seppo49v!!

Käytän pelkästään Friezaa en muista miksi aikanani tein nuo toiset tunnukset!
VS: YLLÄPITO HUOMIO!
12/30/08 10:59 AM as a reply to frieza.
Voitte samalla poistaa kaikki viestit jotka on lähetetty: cyborgdukella,xenomorphilla ja seppo49v:llä..
1/4/09 2:59 AM as a reply to frieza.
älä käskytä niitä ne ärsyyntyy, auktoriteetit ei tykkää käskyttämisestä. sun pitää teeskennellä vaatimatonta ja kohteliasta ja PYYTÄÄ.
1/5/09 3:12 PM as a reply to frieza.
Ne poistuu sitten joskus kun saan aikaiseksi korvattua nykyisen alustan uudella.

Edelleen kaivataan innokkaita java koodareita tai taitavia webdesignereita. Jos innostusta riittää osallitua MyArtikin uudelleen herättämiseen niin mulle vaan viestiä osoitteeseen n3r0 at myartic.net
1/5/09 8:56 PM as a reply to frieza.
Oho... nerokin on täällä 0.o
1/5/09 8:59 PM as a reply to frieza.
"Ne poistuu sitten joskus kun saan aikaiseksi korvattua nykyisen alustan uudella."

Mielenkiintoista! emoticon ompa hyvä jos tää korvataan jollain koska pieni uudistus tekisi hyvää..täällä on muutenkin paljon viestejä jotka ovat yli 4 vuotta vanhoja..
Itse en harrasta koodausta mutta tiedän erään tyypin joka on Datanomi ja hän harrastaa koodausta,kotisivujen ja ohjelmointien tekoja jne..
1/6/09 5:27 PM as a reply to frieza.
tämä on hyvä tällasenaan.

ja jos vanhat viestit poistuu niin se on kyllä niin iso menetys ettei mikään uudistus, vaikka se olisi onnistunut - mitä ei koskaan artic/myarticin historiassa ole nähty - korvaa sitä.
takutaku
1/7/09 8:21 AM as a reply to frieza.
Takku, ne ovat menneen talven lumia! nyt uutta textiä kehiin kun wanhat poistetaan!
1/19/09 1:40 PM as a reply to frieza.
Jos mä olisin ylläpito-ssa niin kyllä ennen mitään päivitystä pitäisin huolen Historian arkistoinnista, vaikka erilliseen sub-osooon. Nykyajan päivitysinto on mennyt ihan liian pitkälle. Mulla on bookmarxejakin vuosia vanhoihin juttuihin myarse foorulla koska ne on olleet jotenkin niin ikivihreitä ja aina willoin tällöin tulee lueskeltua enemmänkin. Niinku esimerkkinä toi
http://www.myartic.net/forum/forumtext.jsp?catego<WBR>ry=8&amp;text=405628

JA sit semmosiakin keskusteluja missä on enemmänkin kun mää ja toinen joka kirjottaa yhen rivin, no.... siis no!
t.t.tgthdhbhbdbdf
11/30/09 5:11 AM as a reply to frieza.
Eiköhän tärkeintä ole saada tänne käyttäjiä. Mikä saa n3r0n odottamaan että uusi arse keräisi sen enempää ihmisä kuin tämä?

Kannattaa ehkä myös muistaa että juuri päivitysyritys tappoi myarsen aktiivisuuden...

takkutakiainen