Message Boards Message Boards
Combination View Flat View Tree View
Threads [ Previous | Next ]
Sacha Baron Cohen on kiero juutalainen
toggle
http://en.wikipedia.org/wiki/Sacha_Baron_Cohen

Paremmin roolinimillä Ali G , Borat ja Bruno tunnettu jutku näyttelijä/koomikko on itse asiassa hyökkäävä juutalainen fanaatikko.

Miettikää vähäsen hänen suosittuja huumori elo kuviaan ja esiintymisiään.

Hän onnistuu huumorin varjolla pilkkaamaan useita ihmisryhmiä, joista juutalaiz eivät satu tykkäämään syystä jos toisesta:
Islamia (Borat-elokuva sisältää jopa pedofiliavihjailuja, tietenkin hauskuuttamisen alle kätkettynä... mikäs sen tehokkaampaa)
Neeekereitä (Ali G-pellehahmo)
Homoja (Bruno-hahmo, josta homojen etujärjestöt julkisestikin huomauttivat)

Myös kazakstanilaiset ovat närkästyneet Borat-hahmosta - mutta kukaan ei tietenkään kuuntele heitä - koska Cohen on niin HAUSKA.

jep jep... tulkoon joku sanomaan minulle että judet eivät ole median ja manipulaation mestareita, niin selittäköön esim. tämän Cohenin ensin...
-TakkuTakiainen
VS: Sacha Baron Cohen on kiero juutalainen
2/6/10 2:29 PM as a reply to gehfghax.
Amerikassa suurin osa näytteliöistä ja laulajista on etnisesti jutkuja! Sillä tavoin amerikkalaiset tv-ohjelmat/elokuvat/ ja biisit ja muut laulut yrittävät ylistää juutalaisuutta!
VS: Sacha Baron Cohen on kiero juutalainen
2/6/10 3:13 PM as a reply to gehfghax.
Näytteliä Adam Sandler jota pidin eräistä parhaimmista näytteliöistä kunnes hänen juutalaisuutensa tuli esille! Adam Sandler on kiero koska hänellä on normaali amerikkalainen nimi + sukunimi eikä häntä heti erottais jutkuksi!

Adam Sandler yrittää viihdyttää ihmisiä ja saada paljon faneja joita hän voi myöhemmissä elokuvissa aivopestä ja käännyttää juutalaisuuteen ja hämärään kierouteen! Steve Spielberg on kiero ja raha-ahne jutku jota kiusattiin koulussa ja syynä oli muka antisemismi mutta tosiasina on että hänen juutalaisuutensa tuli esille jo ala-asteella kun hän varasti toisilta oppilailta lounastunneilla ruokaa ja lunttasi toisten tehtäviä jotta itse saa parhaat numerot! Amerikassa jopa melkein rakastetaan juutalaisuutta ja itse Madonna kääntyi juutalaisuuteensa ja alkoi heti lapsiakin käännyttää. Madonna yrittää adoptoida mahdollisimman monta neeekeriä jotta neki voisi kääntyä juutalaisuuteen ja se naurattaa kun madonna on yli 50v ja musiikkivideoissa tanssii kuin parikymppinen mutta senhän takia se madonna tekeekin musiikkia jotta saa lisää rahaa ja rahaa joilla se voi lahjoa tuomarit jos joku hänen jutku kavereista joutuisi oikeuteen... *huoh* no tollasia ne judet on!